AUTOSALON 2020

De beste condities,
van hier tot in Tokio

Op het Autosalon is het nog 2 maanden wachten. Maar Suzuki is nu al druk in de weer om het voor jou tot een onvergetelijke belevenis te maken.

Terugkeer van de Japan Deals

Ook dit jaar vergeet Suzuki zijn roots niet en zet het automerk Japan op het voorplan. De typische zen-attitude van het land van de rijzende zon vormt de rode draad doorheen de saloncondities. Verwacht je dus maar aan een bijzonder serene sfeer op de stand van Suzuki in Paleis 8. Dat zenthema wordt helemaal doorgetrokken op het scherm, met allerlei televisiespotjes over Japanse tradities die een flinke dosis innerlijke rust vereisen.

Dompel je onder in de Japanse cultuur

Op 4 september werden de televisiespotjes opgenomen. De hoofdrol is weggelegd voor acteur Hiroshi Wakamatsu. “Ik ben fier op het vertrouwen dat Suzuki in me stelt. Als je kijkt naar de reclamecampagnes van andere automerken, zie je dat die ieder jaar weer anders uitpakken. Suzuki daarentegen blijft trouw aan zijn roots en ik ben heel bij dat ik al voor het derde jaar op rij deze rol mag spelen.”

Opperste concentratie

Tijdens de opnames waagt Hiroshi zich aan 3 typisch Japanse activiteiten die een fikse dosis concentratie en rust vragen. “Kalligrafie, sashimi snijden en kyudo – Japans boogschieten”, aldus de acteur. “Maar steeds met de knipoog. Want Suzuki blijft verrassen.”

Zen-attitude

Waarom die uitgesproken rust? Omdat Suzuki opnieuw is verkozen tot betrouwbaarste merk van het jaar, dit keer in Frankrijk door Auto Plus voor het jaar 2018. De Japanse acteur knikt instemmend: “Suzuki is echt een vertrouwensmerk. Zelf rijd ik sinds vorig jaar ook met een Suzuki. En ik ben er nog steeds heel tevreden mee. Deze zomer zijn we 2 weken gaan rondtoeren in het bergachtige Schotland. Onze Ignis deed het perfect.”

Benieuwd naar
al die topdeals?

Afspraak in Paleis 8 tijdens het Autosalon
van 10 tot 19 januari 2020.

Share